Jumaat, 28 Ogos 2015

2Y 4M 01D

" Don't you worry, baby you got me. I got a bad boy, I must admit it. You got my heart, don't know how you did it. And I don't care this is it babe. I don't want to hide the way I feel when you're next to me. I love the way. The way I love you and
can I keep you and never let you go ? Can I hold your hand and hug you tight ? Can I tell the world how lucky i am have you in my life ? or simply .. can you be mine for the rest of my life ? "

" AimanAzrai���� Sebab
kita pernah berpisah dan kembali berpisah dan sekarang  kembali bersama kerna pengorbananmu kuhargai ... Thanks untuk 2tahun 4bulan nie yunk :') iloveyouusomuchh .. Hppy 2years 4mnthsrry yunk . syg hrp takdek pertelingkahan yg teruk antara kita dah . i hope so �� may allah blst us n takecare us wherever we go .. Thanks and iloveyousomuch muahhh  ☺☺☺ salam rindu dr syg :')) "

Abg hanya nak cakap terima kasih untuk segalanya yang telah kau korbankn yang snggup jaga abg waktu terlantar kat hospital pekan sanggup dtg waktu kena tukar ke hospital kuantan. Abg harga semuanya syg. Dan happy 2 years 4 mnthsry dear muahh ilove you. I hope too tiada salah faham yg menyebb kn gaduh besar gaduh bebiasa dh laa. Tk perlu berrahsia sgt. Saya kenal awak Jaga kesihatan ubat makan. In Shaa Allah abg ada selalu tk kita dimana bila syg berada. Ingat Allah ingt mak abah. Yg penting dgn degil okay syg. Oky iloveyou so much take care whre you go i always supprt you. Okay iloveyou till jannah muahhh muahh thnks for all. E I Y M A N 2 7

Tiada ulasan:

Catat Ulasan